Commodore Info Page Richard Lagendijk English Nederlands Deutsch Polski PET/CBM C64 CommodoreInfoPage - YouTube mos6502 - Twitter RSS Desktop versie van deze webpagina.
Robby van MOS6502 heeft een interview gehad met Bil Herd. Bil werkte voor Commodore als een hardware ontwikkelaar en is bekend voor zijn ontwikkeling van de Commodore C128, C16, Plus/4 en de Commodore LCD. Bil praat over hoe hij is gestart in de IT industrie en zijn tijd bij Commodore.
2014-03-07 - 17:18:00 - Week: 10 - Item nummer: 3363 - Categorie: Commodore, Interview
Amigapd heeft een interview gehad met Ian West. Ian maakte zijn eerste programma's op de Amiga. Hij is gestart met Basic, en zijn eerste echte spel project was een doolhof spel. Hij heeft later meer spellen gemaakt voor de Amiga: Ork Attack, Santa and Rudolph Do Christmas, The Unusual Case of Doctor Strange en Doctor Strange 2.
2014-02-07 - 17:14:00 - Week: 6 - Item nummer: 3310 - Categorie: Amiga, Interview
De MorphZone webs pagina heeft een interview gehad met Guido Mersmann. Guido, ook bekend als Geit, woont in Duitsland en startte in 1983 met het ontwikkelen van software. Zijn eerste computer was een Busch209, maar later gebruikte hij een Commodore C64, Amiga 500 en een Amiga 2000. In het interview praat Guido over zijn programma Grunch.
2014-01-24 - 17:18:00 - Week: 4 - Item nummer: 3291 - Categorie: Amiga, Interview
De C64.com web pagina heeft een interview gehad met David Fox. David begon te werken met computers in 1964. Toen de home computers populair werden begon hij met het maken van conversies van adventure spelletjes. Zijn eerste zelf gemaakte spel was Mix and Match Muppets. Je kan het gehele interview lezen op de C64.com web pagina.
2014-01-03 - 17:12:00 - Week: 1 - Item nummer: 3246 - Categorie: Commodore, Interview
De Codetappers web pagina heeft een interview gehad met Galahad. In het jaar 1990 was System 3 bezig met het ontwikkelen van het spel Putty Squad. Maar het spel werd nooit voor de Amiga uitgebracht. In 2013 kondigde System 3 aan dat het spel werd uitgebracht voor de moderne spel computers, maar weer niet voor de Amiga. Galahad nam contact op met System 3 om zijn hulp aan te bieden voor het maken van een Amiga versie. Je kan nu lezen hoe Galahad de Amiga versie van Putty Squad heeft gemaakt.
2014-01-03 - 17:04:00 - Week: 1 - Item nummer: 3242 - Categorie: Amiga, Interview
De C64.com web pagina heeft een interview gehad met Håvar Bruvold Hojem (HBH). Håvar komt uit Noorwegen en was actief in de Commodore scene tussen 1984 en 1993. Zijn activiteiten waren organiseren, programma code schrijven, grafisch en ruilen in de groepen Foxx, Frontline The Hidden Forces (THF), Abnormal en Panoramic Designs.
2013-12-20 - 17:18:00 - Week: 51 - Item nummer: 3210 - Categorie: C64, Interview
Gary Dunne is met programmeren gestart op de Commodore VIC-20, gevolgd door de Atari 800XL, de Commodore 64 en later de Amiga. Gary heeft voor de Amiga de spelletjes Toobz, Infection en Confuzion gemaakt.
2013-12-20 - 17:14:00 - Week: 51 - Item nummer: 3208 - Categorie: Amiga, Interview
De web pagina Eurogamer.net heeft een interview gehad met Jon Hare (Sensible Software). In dit interview verteld Jon over de ontwikkeling van Cannon Fodder. Het originele idee van Cannon Fodder was een Rambo stijl spel met een leger element. Maar bij Sensible software was het niet de gewoonte om voor de start van het wikkelen van het spel een compleet plan uit te werken. Veel van de elementen werden toegevoegd tijdens het maken van het spel. Je kan alle detail over Cannon Fodder lezen in het interview.
2013-12-13 - 17:18:00 - Week: 50 - Item nummer: 3196 - Categorie: Amiga, Interview
De Zweedse web pagina Safir heeft een interview gehad met Jérôme Senay (Engelse taal). Jérôme, ook bekend onder de naam Glames, is de man achter het bedrijf Boing Attitude. Jérôme is de ontwikkelaar van Word Me Up, Ask Me Up en Dir Me Up. Het spel Word Me Up is een combinatie van een arcade spel en een geheugen spel. Ask Me Up is een quiz spel en Dir Me Up is een programma voor het makkelijk benaderen van je hard disk, USB, CD etc. Je kan het gehele interview lezen op de Safir web pagina.
2013-11-22 - 17:02:00 - Week: 47 - Item nummer: 3153 - Categorie: Amiga, Interview
De web blog Amigatronics heeft een interview gehad met Simon Phipps. Simon is een spel ontwikkelaar en werkte aan spellen voor de Amiga zoals, Rick Dangerous (Firebird), Rick Dangerous II (MicroStyle) en Switchblade (Gremlin Graphics). Je kan het interview (Engels) downloaden van de Amigatronics web pagina.
2013-11-08 - 17:20:00 - Week: 45 - Item nummer: 3133 - Categorie: Amiga, Interview
De web pagina c64.com heeft een interview gehad met The Papillons Inc. The Papillons Inc. was een kraak groep uit Denemarken en was actief vanaf 1986 tot en met 1988. In dit interview praten Alpha en The Catman over het kraken en uitwisselen van spelletjes. In de tijd dat de groep actief was hebben ze meer dan 150 spelletjes gekraakt.
2013-11-08 - 17:02:00 - Week: 45 - Item nummer: 3124 - Categorie: C64, Interview
De MyCommodore64 web pagina heeft een interview gehad met Paul Koller. Paul (Paulko64) heeft conversies gemaakt van zeer populaire spelletjes voor de Commodore C64. Een paar voorbeelden zijn: VVVVVV, Canabalt en Super Crate Box. Op dit moment werkt Paul aan een C64 versie van het spel Micro Hexagon van Terry Cavanagh. Het plan is om het spel gereed te hebben voor de RGCD C64 16KB Cartridge wedstrijd.
2013-11-01 - 17:26:00 - Week: 44 - Item nummer: 3121 - Categorie: Commodore, Interview
Amigapd heeft een interview gehad met Ola Zandelin. Ola Zandelin is een computer spel ontwikkelaar, en werkte aan spellen voor de C64, Amiga, Gameboy en de PC. De spellen waaraan hij heeft gewerkt zijn: Outpost, Clay Pigeon, Fatal Mission, Skyscrappers, FD, en Truxz. Je kan het gehele interview lezen op de AmigaPD web pagina.
2013-11-01 - 17:00:00 - Week: 44 - Item nummer: 3108 - Categorie: Amiga, Interview
De web pagina c64.com heeft een interview gehad met Geir Ove Reitan (Power). Geir was lid van de groepen Hidden Forces en Abnormal tussen 1987 en 1989. Zijn rol in de groepen waren ruilen, programmeren en ontwerpen. Je kan het gehele artikel lezen op de C64.com web pagina.
2013-10-25 - 17:12:00 - Week: 43 - Item nummer: 3103 - Categorie: C64, Interview
De web pagina ComputerClub 2 heeft een interview gehad met Petro Tyschtschenko (Duitse taal). De ComputerClub 2 is een vervolg van het Duitse TV programma dat werd uitgezonden van 1983 tot en met 2003. In het interview vertel Peter over zijn werk bij Commodore, Escom en Amiga Technologies.
2013-10-11 - 17:16:00 - Week: 41 - Item nummer: 3080 - Categorie: Commodore, Interview
De web blog Amigatronics heeft een interview gehad met Glenn Corpes. Glenn ontwikkelde spellen voor de Amiga, een paar voorbeelden zijn: Populus, Druid II (C64 port), Fusion, Powermonger, Syndicate, Magic Carpet en Flood. Je kan het gehele interview lezen op het blog van Amigatronics.
2013-09-27 - 17:04:00 - Week: 39 - Item nummer: 3054 - Categorie: Amiga, Interview
De GTW web pagina heeft een artikel gemaakt over de Jonathan Kendall collectie. Jonathan maakte C64 software in de negentiger jaren voor de Zenit corporation. Hij werkte aan de Funschool series en de C64 conversie van Darius + for The Edge.
2013-08-23 - 17:06:00 - Week: 34 - Item nummer: 2991 - Categorie: Commodore, Interview
David Brunet van de web pagina Obligement heeft een interview gehad met Trevor Dickinson. Trevor is de man achter het bedrijf A-EON Technology Ltd. A-EON maakt moderne hardware voor AmigaOS, een voorbeeld is de AmigaOne X1000. Trevor praat over de ontwikkeling van het Nemo moederbord en het nieuwe Cyrus Plus project.
2013-08-02 - 17:20:00 - Week: 31 - Item nummer: 2965 - Categorie: Amiga, Interview
David Thiel maakte muziek voor spelletjes zoals Winter Games, Championship Wrestling en Rock n' Bolt. Hij werkte met de ColecoVision, Adam, Atari 400/800 en de C64. Hij had hiervoor een geluid systeem ontwikkeld (DDTSS) voor de C64 dat zes kanalen ondersteunde. Dit systeem combineerde de 3 stemmen en 3 virtuele kanalen voor de geluid effecten. Je kan het gehele interview lezen op de C64.com web pagina.
2013-07-19 - 17:16:00 - Week: 29 - Item nummer: 2939 - Categorie: C64, Interview
Henrik Adelsten was een lid van het Danish Duo, The Danish Circle, The Goonies, Illusion 2016 en 2000 A.D. Henrik was in the scene actief van de midden jaren 80 tot 1989. In de diverse groepen werkte hij aan demo's, ripte muziek, kraakte spelletjes en maakte trainers voor spelletjes. Je kan het gehele interview lezen op de C64.com web pagina.
2013-05-17 - 17:04:00 - Week: 20 - Item nummer: 2825 - Categorie: C64, Interview
In de jaren 90 had Rick Spence van "New Media News" een interview met Dave Needle. Dave was een van de ontwikkelaars van de Amiga computer. Je kan nu het interview bekijken op YouTube.
2013-05-10 - 17:16:00 - Week: 19 - Item nummer: 2819 - Categorie: Amiga, Interview
Nick Jones is a video spelletjes ontwerper. Zijn eerste computer was een Oric-1, maar later schakelde hij om naar de C64. Hij werkte aan de volgende spellen: Frostbyte, Equinox, Exolon, Beyond the Ice Palace, Vixen, Cybernoid, Cybernoid 2, Stormlord, Deliverance, Smash T.V., Supremacy, Dan Dare 3 en Time Machine. Je kan het gehele interview lezen op de C64.com web pagina.
2013-05-10 - 17:06:00 - Week: 19 - Item nummer: 2814 - Categorie: C64, Interview
De Codetapper's web pagina heeft een interview met Dave Townsend gehad. Dave ontwikkelde het spel Bull Run voor de Amiga. Met Bull Run kan je in de schoenen staan van de generaals van de zuidelijke of de noordelijk staten van Amerika tijdens de eerste gevechten van de Amerikaanse burgeroorlog, deze eerste gevechten worden de Bull Run genoemd.
2013-05-03 - 17:12:00 - Week: 18 - Item nummer: 2803 - Categorie: Amiga, Interview
De web pagina C64.com heeft een interview gehad met Alex Goldblat (Dr.J). Alex was actief in de scene tussen 1988 en 1992 als een lid van The Gold, Hotshot, The Force en Delysid. Alex hield zich bezig met kraken, uitwisselen, import, design en het grafische werk.
2013-04-26 - 17:08:00 - Week: 17 - Item nummer: 2791 - Categorie: C64, Interview
Robby van de web pagina MOS 6502 heeft een interview gehad met Petro Tyschtschenko. Petro werkte voor Commodore en werd later president van Amiga Technologies. Petro vertelt over zijn tijd bij Commodore, Amiga, Escom en Gateway.
2013-04-12 - 17:18:00 - Week: 15 - Item nummer: 2774 - Categorie: Commodore, Interview
Russel Comte heeft gewerkt voor Melbourne House. Russel werkte aan de volgende spelletjes: The Hobbit, Fist 2, Samurai Warrior: The Battles of Usagi Yojimbo, Rock'n Wrestle, Asterix and the Magic Cauldron, Bop'n Rumble (Street Hassle), Shadows of Mordor, Fighting Warrior en Sgt. Slaughter's Mat Wars. Je kan het complete interview lezen op de C64.com web pagina.
2013-03-29 - 17:04:00 - Week: 13 - Item nummer: 2743 - Categorie: C64, Interview
Geoff Phillips is een programmeur die vroeger Commodore C64 spelletjes heeft gemaakt. Hij werkte onder ander aan the Young Ones en Mighty Bomb Jack.
Stuart Taylor was verantwoordelijk voor de muziek in de groep XESS van 1982 tot 1986. Hij maakte zijn muziek met behulp van het programma Electrosound. Hij verving later zijn Commodore C64 voor een Commodore Amiga.
2013-03-08 - 17:10:00 - Week: 10 - Item nummer: 2712 - Categorie: C64, Interview
De Amiga Lore web pagina heeft een interview gehad met Brian van de Peer. Brian praat over het spel Son of Zeus voor de Amiga. Het team achter het spel bestond uit Mick, Brain en Tobias. Ze zijn in de begin negentiger jaren aan het spel begonnen, maar het is nooit afgemaakt. Op dit moment bestaat er alleen nog maar een Amiga Action cover disk demo.
2013-03-08 - 17:02:00 - Week: 10 - Item nummer: 2708 - Categorie: Amiga, Interview
Brian Flanagan werkte tien jaar voor Ocean Software in Manchester. Hij begon bij Ocean in zijn school vakanties. Hij werkte mee aan Operation Wolf en Operation Thunderbolt. Hij werkte ook voor Core Design, Warthog, EA, Nintendo, Wayforward Technologies, Capcom en Namco. Je kan het gehele interview lezen op de C64.com web pagina.
2013-03-01 - 17:10:00 - Week: 9 - Item nummer: 2700 - Categorie: C64, Interview
De Amiga Lore web pagina heeft een interview gehad met Antony Crowther. Antony is begonnen met het maken van spelletjes op zijn school samen met Ben Daglish, Nigel Merryman en Martyn Peverley. Hij heeft gewerkt aan de volgende spellen: Bombuzal, Phobia, Captive, Captain Planet, Knightmare en Liberation.
2013-03-01 - 17:00:00 - Week: 9 - Item nummer: 2695 - Categorie: Amiga, Interview
Thomas H Pedersen ook bekend als Blitz was actief in de Commodore C64 scene van 1984 tot 1991. Thomas was lid van diverse groepen: Danish Duo, Danish Circle, Dominators, Illusion 2016, 2000 A.D. en Photon. Thomas werkte voornamelijk met afbeeldingen: sprites, karakters, fonts in allerlei formaten, logos en volledig scherm afbeeldingen. Je kan het complete interview lezen op de C64.com web pagina.
2013-02-22 - 17:06:00 - Week: 8 - Item nummer: 2687 - Categorie: C64, Interview
De web pagina C64.com heeft weer een aantal interviews toegevoegd. De meest recente interviews zijn: The Overlord van Warriors of the Wasteland. Daw van Triad en Censor Design. Jeff Smart van Bojesoft, German Spreading Service, Triad, Scouse Cracking Group, Elite en het Illegal tijdschrift. Hex van Pixel Developments en Tob van Pixel Developments.
2013-01-25 - 17:14:00 - Week: 4 - Item nummer: 2641 - Categorie: C64, Interview
De Codetapper's web pagina heeft een interview met Dave Semmens gehad. Dave heeft aan vele Amiga spellen gewerkt, een paar voorbeelden zijn: Rainbow Warriors (1989), SAS Combat Simulator (1990), Spellfire The Sorceror (1990), Kid Gloves 2: The Journey Back (1992), The Incredible Crash Dummies (1994) en The Lion King (1995).
2013-01-18 - 17:20:00 - Week: 3 - Item nummer: 2631 - Categorie: Amiga, Interview
De Codetapper's web pagina heeft een interview met Ned Langman gehad. Ned heeft voor vele Amiga spellen het grafische werk gedaan, zoals: Silkworm, Ninja Warriors, Judge Dredd, NARC, SWIV, Saint Dragon, Double Dragon 3, Rod-Land, Big Run en Indy Heat.
2012-12-07 - 17:06:00 - Week: 49 - Item nummer: 2541 - Categorie: Amiga, Interview
Joe Bonar is zijn carrière gestart bij Telecomsoft, later werkte hij voor UBik, Simon Pick en Probe. De spellen waaraan hij heeft gewerkt zijn: BMX, Savage, Tintin on the Moon, Chase HQ 2, Dan Dare 3, Back to the Future 3, Supremacy, North & South, Viz, Alien 3, 3D Pool, Bubble Bobble, Rainbow Islands, Mr Heli, Peter Packrat, Arcade Classic, Beach Buggy Simulator, European 5-a-side, Extirpator, Thrust, Ball, Micro Rhythm en International Speedway.

Allan Shortt is begonnen als computer spelletjes programmeur in 1985. Hij werkte voor Ocean Software, Origin Systems, Malibu Interactive, Time Warner, Candle Light Studios en Platinum Interactive. De spelletjes waaraan hij heeft gewerkt zijn: Yie Ar Kung-Fu II, Mario Bros, Athena, Combat School, Arkanoid II - Revenge of Doh en Terra Cresta.

Interview met Allan Shortt.
2012-12-07 - 17:02:00 - Week: 49 - Item nummer: 2539 - Categorie: Commodore, Interview
De Amiga Lore web pagina heeft een interview gehad met de mensen die het spel Ziriax voor de Amiga hebben ontwikkeld. Erlend Robaye (Rataplan) werkte aan het grafische gedeelte, Peter Verswyvelen (Chatterbox) is de programmeur van het spel en Kim Goossens werkte aan het grafische gedeelte en de animaties. Je kan alle drie de interviews lezen op de Amiga Lore web pagina.
2012-11-30 - 17:20:00 - Week: 48 - Item nummer: 2537 - Categorie: Amiga, Interview
Amigapd heeft een interview gehad met Mathew Carr. Mathew is de ontwikkelaar van het Gravity Beam spel voor de Amiga. Mathew's eerste computer was een Sinclair, maar later stapte hij over naar een Amiga 500. Hij gebruikte AMOS voor de Amiga en DarkBASIC en Blitz Basic voor de PC om zijn spelletjes mee te ontwikkelen. Je kan het gehele interview lezen op de Amigapd web pagina.

De Gravity Beam web pagina.
2012-11-23 - 17:06:00 - Week: 47 - Item nummer: 2519 - Categorie: Amiga, Interview
In aflevering 75 van Triangulation praat Leo Laporte met zijn gast Jonathan Abrams. Jonathan is de oprichter en CEO van Nuzzel, Friendster en HotLinks. In dit interview praat Jonathan over de Commodore PET, C64, start ups en meer.
2012-11-09 - 17:10:00 - Week: 45 - Item nummer: 2496 - Categorie: Commodore, Interview
De Codetapper's web pagina heeft een interview met Marc Djan gehad. Marc was het hoofd van Ocean France, en geeft antwoord op vragen over het bedrijf en waarom er zoveel spellen niet zijn uitgebracht!
2012-11-02 - 17:10:00 - Week: 44 - Item nummer: 2480 - Categorie: Amiga, Interview
De AmigaPD web pagina heeft een interview gehad met Rob Hewitt. Rob is de ontwikkelaar van het Amiga spel Timebomb. Hij werkte ook aan de spellen JetHunt, Coagulus Pairs AGA, Hard Ammo, Skulldriller, Mr.Earth en A-Bomb. Je kan het gehele interview lezen op de AmigaPD web pagina.

De AmigaPD web pagina had ook een interview met het Retroguru team. Retroguru maakte het spel Sqrxz voor de Amiga.

Interview met Retroguru.
2012-11-02 - 17:06:00 - Week: 44 - Item nummer: 2478 - Categorie: Amiga, Interview
De Codetapper's web pagina had een interview met Bobby Earl. Bobby werkte aan Amiga spelletjes in de jaren 90 voor de firma Westwood in Amerika. Voorbeelden zijn: Flip-it, Magnose: Water Carriers from Mars, Total Recall, Hook (voor Ocean software) en Dune 2.
2012-10-26 - 17:14:00 - Week: 43 - Item nummer: 2472 - Categorie: Amiga, Interview
De Amiga Lore web pagina heeft Jonathan Potter geïnterviewd. Jonathan is de bedenker en programmeur van het programma Directory Opus voor de Amiga. Jonathan is gestart met programmeren op de Commodore C64 in 1986. Tegenwoordig werkt hij nog steeds aan Dopus met twee andere ontwikkelaars. Je kan het complete interview lezen op de Amiga Lore web pagina.
2012-10-12 - 17:16:00 - Week: 41 - Item nummer: 2450 - Categorie: Amiga, Interview
Karen Davies werkte vroeger als een grafisch ontwerper voor computer spelletjes. Ze werkte bij: Imagine, Denton Designs, Ocean Software, Special FX en Rage. Een paar voorbeelden van spelletjes waaraan zij heeft gewerkt zijn: Batman the Caped Crusader, Frankie Goes to Hollywood, Hysteria en Short Circuit. Je kan het complete interview lezen op de c64.com web pagina.
2012-08-24 - 17:10:00 - Week: 34 - Item nummer: 2367 - Categorie: C64, Interview
Je kan een interview met Tero Heikkinen lezen op de Amigapd web pagina. Tero is de ontwikkelaar van het Amiga spel Top Hat Willy. Het spel is een kloon van het spel Jet Set Willy, dat werd gemaakt voor veel 8-bit computers zoals de ZX Spectrum, Commodore 16 en 64, Acorn Electron, MSX etc. In het spel moet je een groot huis opruimen voordat je terug mag naar je slaapkamer.

Top Hat Willy op YouTube.
2012-08-17 - 17:00:00 - Week: 33 - Item nummer: 2349 - Categorie: Amiga, Interview
Kristi is een grafisch kunstenaar en werkte aan vele computer spelletjes vanaf 1989 tot en met 2002. Ze startte haar carrière bij Imagitec Design, en werkte later voor NMS Software, Revolution, Rockstar games en andere. Een paar voorbeelden van spelletjes waaraan Kristi heeft gewerkt zijn: Fiendish Freddy's Big Top 'o Fun, Stratego, Daemonsgate, Mass Destruction en Ramparts. Je kan het gehele interview lezen op de c64.com web pagina.
2012-07-13 - 17:08:00 - Week: 28 - Item nummer: 2284 - Categorie: C64, Interview
De Amiga Lore web pagina heeft Elton Bird geïnterviewd. Elton Bird, de maker van de top tennis spellen Tennis Champs en Super Tennis Champs verteld over zijn werk aan Amiga spelletjes. Na zijn Amiga periode werkte hij aan spellen voor de Sega, Nintento, Xbox, Playstation, etc. Je kan het complete interview lezen op de Amiga Lore web pagina.
2012-06-15 - 17:06:00 - Week: 24 - Item nummer: 2234 - Categorie: Amiga, Interview
John werkte als programmeur aan spellen voor de Amiga en de Atari ST. Een paar voorbeelden van spellen waar aan hij heeft gewerkt zijn: Silkworm, Ninja Warriors, SWIV, Rodland, Saint Dragon en Indy Heat. Je kan het hele interview lezen op de Codetrappers web pagina.
2012-06-08 - 17:22:00 - Week: 23 - Item nummer: 2229 - Categorie: Amiga, Interview
De web pagina c64.com heeft Arthur van Jole geïnterviewd. Arthur was actief in de Commodore scene van 1985 tot 1988. Hij was een lid van de groepen The Amateurs en Boys Without Brain. Later werkte hij aan spelletje, en maakte het grafische gedeelte van de Commodore C64 spellen Hawkeye, Super Trucker, Flimbo's Quest en Last Ninja 3.
2012-05-25 - 17:02:00 - Week: 21 - Item nummer: 2192 - Categorie: C64, Interview
De Amiga Lore web pagina heeft Steven Day geïnterviewd. Steven ook bekend als STE'86 en STE maakte illustraties voor de Commodore 64 en de Amiga. Spelletjes waaraan hij heeft gewerkt zijn o.a.: Stormtrooper, Fireforce en Prince of Persia. Je kan het complete interview lezen op de Amiga Lore web pagina.
2012-05-18 - 17:14:00 - Week: 20 - Item nummer: 2187 - Categorie: Amiga, Interview
De web pagina c64.com heeft Darren Melbourne geïnterviewd. Darren ontwikkelde spelletjes voor vele computer systemen. Voor de Commodore C64 werkte hij aan Hades Nebula, Blazer, Shinobi, Ninja Warriors, Gemini Wing en Speedball. Tegenwoordig ontwikkeld hij spelletjes voor de Nintendo en de iPhone. Je kan het gehele interview lezen op de c64.com web pagina.
2012-05-04 - 17:00:00 - Week: 18 - Item nummer: 2152 - Categorie: C64, Interview
Error: Embedded data could not be displayed.